Rozhovor: Petra Mojžíšová je máma podnikatelka

25.05.2023

Avizovala jsem nějaké změny a tady je první z nich. Je to rozhovor s Petrou Mojžíšovou. Mojí dobrou kamarádkou, kterou znám už z raného dětství. Dnes o ní ale nepíšu jen jako o své kamarádce, ale hlavně jako o mámě, která se rozhodla vzít otěže do vlastních rukou začít podnikat z domova.

pixabay.com
pixabay.com

Petra je máma dvou krásných dětí - staršího kluka a mladší holčičky, se kterou je v současné době na rodičovské dovolené. Je nejen matkou, ale také milující manželkou. A protože je pro ni rodina na prvním místě, rozhodla se začít přispívat do rodinného rozpočtu a zároveň být nezávislá. Petra nečekala, až se vrátí do práce, ale začala podnikat v tom, co ji baví, už teď, na rodičovské dovolené.

S Petrou jsme si sedly a já ji požádala, aby mi pověděla něco o svém podnikání.


Ahoj. Ty jsi na rodičovské dovolené začala s podnikáním. Povíš mi o tom něco ?
Ahoj :) Již třetím rokem pracuji z domova. Podnikám v síťovém marketingu. Dělám takzvaný MLM. Víš, co to je? Multi-level. Každý mi říkal - proboha, MLM - ale můžu ti říct, že je to snad nejlepší způsob práce a vyplácení odměn, co znám. Začala jsem u firmy Global 3000, která nabízí možnost přivýdělku za nákup a prodej produktů, ale také tvorbou vlastní sítě.

Proč jsi se vůbec rozhodla začít podnikat? Co tě k tomu vedlo? 
To je dobrá otázka. Začala jsem se po něčem dívat, už když byl malé (pozn. dcerce) měsíc. Malá je moje druhé dítě. A jak to každá máma na rodičovské zná, peněz není zrovna moc. Protože jsem na rodičovské byla už déle, těch peněz opravdu nebylo moc. Pořád jsem chtěla něco dělat, ale nevěděla jsem co. Brouzdala jsem různě po internetu a věděla, že bez práce zkrátka nejsou koláče, jenže do té jsem jít nemohla, protože jsem se starala o dvě malé děti. Našla jsem několik nabídek, ale žádná z nich mi plně nevyhovovala. Buď se jednalo o kosmetiku, nebo prodej drahých produktů, a nic z toho mě zrovna nelákalo. A pak na mě jednoho dne vyskočil inzerát od mojí dnes už mentorky, a najednou jsem si řekla: to je ono! Vůbec jsem nevěděla, do čeho jdu, měla jsem spoustu otázek, mnoha věcem jsem nerozuměla, ale šla jsem do toho.

Našla jsi tedy něco, co tě opravdu baví. Co máš na své práci nejraději? 
Nejradši mám to, že můžu neustále komunikovat s lidmi a učit se nové věci. Zrovna nedávno jsem si říkala, že by mě ani ve snu nenapadlo, že zrovna já si budu kupovat tolik nových vzdělávacích knížek a s chutí je hltat (směje se). V naší firmě panuje rodinné prostředí a i když jsme každý v jiné linii, tak si vzájemně radíme, bavíme se, je to prostě super. Na své práci mám ráda to, že můžu poznávat nové lidi z různých krajů a měst. Pravidelně se sjíždíme na školení, které třeba nedávno proběhlo v Praze. Nikdy by mě nenapadlo, že pojedu na nějaké školení, natož do Prahy. Dnes už to beru automaticky. Poznávat se s lidmi osobně je prostě skvělé.

Co nového ses během svého podnikání naučila?
Určitě víc komunikovat s lidmi, nebát se zvednout telefon a vést hovor se zájemcem, zákazníkem nebo člověkem z mého týmu. Naučila jsem se být víc tolerantní, chápavá a hlavně jsem začala pracovat sama na sobě.

To je spousta nových zkušeností. Jaké máš plány do budoucna?
Síťovému marketingu bych se chtěla věnovat i po rodičovské dovolené. Chtěla bych být nezávislá, nechci chodit do práce a řešit problémy se šéfy, muset se starat o to, zda mě někdo pustí na OČR, nebo mi dá dovolenou, když budu chtít jet pryč. Takhle se prostě sbalím a jedu.


Lenka Bocková 2021-2023
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky